Ольга Єрмілова - гуру весільного бізнесу - про ідеальне весілля і відносини чоловіка і жінки.

Ольга і Сергій Єрмілові володіють холдингом “Ідеальне весілля”, куди входить весільне агентство “Ідеальне Весілля”, Wedding Dream - сервіс оренди текстилю та декору. Вони є співзасновниками Міжнародної Весільної Федерації, Школи Весільного Бізнесу та розробниками crm системи Event Office, організаторами найбільших подій на весільному ринку: Wedding Business Summit, Wedding New Wave.

- Ольга, Ви встигаєте скрізь і всюди, у Вас вражаючі результати. Як Ви бачите Вашу імперію через 5 років? 

Я думаю, що нічого глобального не відбудеться, крім того, що ми будемо працювати у світовому масштабі.
Ми зараз хочемо йти на американський ринок. Цікаво розширюватись туди також в напрямку навчання.
В багатьох моментах ступінь нашої відповідальності, рівень нашої організації івентів, взагалі непорівнянний з тим, що роблять американці.
Тепер мені б хотілося і американський ринок зробити більш дисциплінованим.

- Це цікаве завдання і я впевнена, що Ви впораєтесь з ним ближчим часом. Розкажіть тоді: ідеальне весілля, з точки зору Ольги Єрміловой? Є якісь речі, які обов'язково повинні бути присутніми і чого слід уникати?

Для мене це завжди красиве весілля: квіти, гарний зал.
Я проти моху, стилю рустик - мені це не подобається, іноді такі елементи вносять у дорогі весілля, але у мене це асоціюється з бідністю.
Для мене весілля - це певна розкіш, вона навіть не з грошима пов'язана, це розкіш на ментальному плані.
Весілля - це все-таки казка дівчинки: у казці завжди є пишна сукня, блискучі люстри, красива музика, неймовірно красивий танець. Це - бал, і насамперед - це Бал твого серця в красивому візуальному втіленні. Ось це для мене ідеальне весілля.

- Яке з весіль Вам запам'яталася?

Кожне весілля - це серйозний проект. Я запам'ятовую не проект, а історії пар, мені завжди цікаво, як потім складається їхня доля.
З нашими клієнтами у нас дуже довірливі відносини під час підготовки до весілля. Це як процес пологів.
Тому що є День, на який пара покладає певні надії, фінансові розрахунки в тому числі, і їх власне уявлення, що ми повинні зробити. Коли щось відбувається, так чи інакше - включається людський фактор.
Весільний бізнес - аж ніяк не рожевий, у нас дуже стресова робота, бувають різні ситуації і різні клієнти. Але всі ми люди і завжди є можливість все обговорити і вирішити.
Я завжди, користуюся нагодою, щоб звернутися до наречених і попросити пам'ятати про людський фактор і поважати один одного.
Жоден дизайнер інтер'єру не буде працювати з Вами без передоплати. Весільні ж організатори поки спираються на жіночу етику. Ми розуміємо, наскільки це важливий день в житті дівчини, що наречена дуже хвилюється. Розробляється індивідуальна пропозиція ще на стадії безгрошових відносин і дуже негарно, коли після зустрічі люди не говорять "дякую", не передзвонюють - це дуже прикро. Клієнтам не могла не сподобатися наша пропозиція, скоріше не підійшло з фінансової причини. Дівчатка, будь ласка, не бійтеся бути вдячними і цінувати працю інших!

- Ви вже на тому рівні, що можете собі дозволити вибирати клієнтів. У яких випадках Ви відмовляєте в проведенні івенту?

У нас кілька критеріїв відмови від замовлення:
Перший критерій - це, безумовно, ціна. Але я працюю не тільки з мільйонними бюджетами. Буває, я бачу, що бюджет проходить зі скрипом, тоді я говорю нареченій: добре, я готова тобі зробити класне весілля, звичайно, ми разом позначимо ключові моменти, але ти не втручаєшся, основне рішення як і що - за мною.
Другий критерій - проблемний клієнт, коли на стадії знайомства я розумію, що з цим клієнтом будуть проблеми: клієнт з самого початку починає нас вчити і пропонувати свій план як і що нам робити.
Ми працюємо в топ-сегменті і можемо реалізувати проект будь-якої складності. Важливо, коли клієнт довіряє мені, інакше, навіщо він прийшов?
І, такий момент, як людський фактор. Коли я бачу, що не хочу працювати з клієнтом. Коли на стадії знайомства клієнт починає розмову «по-понятіям».
Я люблю працювати з людьми, які самі заробили свої гроші, а не із золотою молоддю. Мої клієнти - це власники свого бізнесу або ТОП-менеджмент. У нас чітко структуровані бізнес-процеси. Тому такі клієнти бачать в нас чітку організацію. Наші співробітники завжди все можуть - по-іншому у нас не буває.

- Ви відбулися скрізь: і як бізнес-вумен, і як щаслива жінка, і як мама двох чарівних доньок. Розкрийте нареченим Ваш секрет, які критерії вдалого вибору нареченого?

Це дуже складне питання - відносини людей ... Критерії ... це не сумку і не шубу обираєш. Тут багато важливих моментів ...
Для мене, наприклад, було дуже важливо, щоб мій чоловік бачив у мені Жінку. Саме жінку, не друга, не сестру, не компаньйона, а насамперед жінку. Це означає важливе ставлення, бажання робити подарунки.
Важливо, коли чоловік розуміє жіночий хід думок, коли він розуміє, що за жінкою треба доглядати. Щоб він готовий був її завойовувати. Не має значення у кого повинен відвойувати він свою жінку  - у іншого чоловіка, у її батьків або у її бізнесу. Принаймні, на якомусь етапі чоловік повинен зацікавити жінку більше, ніж усе інше.
Мій чоловік виявився саме такою людиною і це велике щастя.
Важливо, щоб чоловік хотів розвиватися. Розвиватися разом зі мною. Рости сам, і допомагати рости своїй жінці.
Я не маю на увазі саме бізнес. Варто допомагати  займатися коханій жінці тим, чим вона хоче: якщо хоче займатися тільки будинком - дозволити їй бути повноправною господинею їхнього будинку, якщо вона хоче розвиватися в бізнесі - дати їй можливість робити бізнес, а не вимагати готувати борщі.
Коли поруч з тобою твій чоловік - ви багато чого зможете разом.
Коли він з іншими мізками, і ви по-різному бачите вашу роль в союзі - це вантаж, який тягне тебе вниз.
Погано, коли жінка щось хоче, прагне, а на це чує: “Вмій насолоджуватися тим, що є”. А ти вважаєш, що ти гідна більшого. У такому варіанті чоловік не дасть вам реалізуватися, і ви не будете щасливі.
Погано, коли вона про щось мріє, а він - проти якоїсь речі.
І ці всі речі не видно в цукерково-букетний період, а  виявляються вони якраз при підготовці до весілля.
Спостерігала ситуацію, коли наречений наполягав, щоб на запрошеннях не було намистинки, інакше не буде весілля. Нареченій було жахливо ніяково і соромно.
Взагалі, чоловік, який ставить свою жінку в незручне становище свідомо чи несвідомо і не просить потім вибачення - це великий привід замислитися, чи варто пов'язувати з таким чоловіком своє життя.
У мене були такі випадки, коли пара розходилася в процесі підготовки до весілля. І, слава Богу, що так траплялося, що негативне побачили завчасно, до весілля.
Як жінка і як весільний організатор хочу сказати: не треба боятися розставань.
Ваш принц десь існує.
Потрібно жити зараз і не треба погоджуватися на не свою людину через страх залишитися одній.
Не можна виходити заміж тільки тому, що у нього хороша машина або він - хороша людина.
Наші мами і бабусі вчили нас жертовності, але це неправильно - не можна відчувати себе жертвою.
Жінка повинна бути м'якою, але її м'якість укладена в мудрості, в умінні направити чоловіка, щоб вона могла досягти того, чого вона хоче.

Розмовляла Тетяна Казакова

27 Жовтня 2015