Флешмоб на весілля: ідеї веселих розваг для гостей

Шукаєте оригінальні розваги для гостей на весілля і при цьому намагаєтеся вписатися в бюджет свята? Хороші розваги не завжди потребують залучення коштів. Достатньо фантазії, гарного настрою і бажання веселитися! Мабуть, найбільш незабутнім і яскравим з безкоштовних видів розваг можна вважати розважальний флешмоб на весіллі.

танцювальний флешмоб на весіллі фото

Насамперед розберемося з семантикою, з'ясувавши що таке флешмоб.

Флешмоб - це різновид спланованих масових акцій, дата і місце проведення яких, в більшості випадків, відомі тільки учасникам дійства. Дослівно перекладається як "миттєвий натовп". У класичному варіанті учасники флешмобу - група випадкових людей, які збираються в публічному місці для демонстрації певних дій - танцю, постановки і т.п. Нерідко флешмоб є акцією, приуроченою до певного свята, важливої дати. Ще один вид - соціальний флешмоб. Його мета - привернути увагу до гострої актуальної проблеми.

В останні десять років флешмоб став дуже популярною формою активності. Ми можемо стати свідками яскравих шоу на вулицях - наприклад, танцю на честь дня міста, коли десятки людей повторюють одні й ті ж самі рухи. Нерідко в флешмобі використовується реквізит - аркуші паперу, пофарбовані в певні кольори, для того, щоб в фіналі дійства скласти певне зображення (прапор, фразу, символ), видиме з висоти.

Незалежно від посилу і сенсу, флешмоб - це захоплюючий захід, як для учасників, так і глядачів. Сучасні весільні ведучі добре це розуміють і з недавніх пір активно задіюють в сценаріях весільних урочистостей. Розберемося, як же організовується флешмоб на весіллі і розглянемо ідеї для його проведення.

весільний флешмоб фото


Весільний флешмоб: як організувати

Є два варіанти проведення флешмобу на весіллі. Перший - зробити сюрприз гостям, раптово залучаючи їх, наприклад, до масового танцю. Другий - зробити флешмоб подарунком для молодят.

Сюрприз для наречених, звичайно, організувати важче, адже ведучому і його помічникам доведеться повідомити гостей про плановану акцію таємно, прямо на святі.

Найпростіший спосіб проведення розваги - це коли ведучий показує гостям, що саме потрібно робити, а вони просто синхронно повторюють. Найчастіше - це прості танцювальні рухи для флешмобу. Успіх заходу гарантований, а якщо буде підібрана весела і популярна музика для флешмобу, то будьте впевнені - гості запам'ятають ваше весілля надовго!


Ідеї ​​для флешмобу на весіллі

Найпопулярніший на весіллях - танцювальний флешмоб: відео в Інтернеті краще будь-яких слів відобразять суть того, що відбувається. Саме час розглянути інші цікаві ідеї для флешмобу на весілля:

весела атмосфера на весіллі

  • масовий вокал - хороша ідея, коли під керівництвом ведучого або когось із друзів молодих всі присутні починають співати улюблену, важливу для наречених пісню. При цьому вокальних даних соромитися не варто, а проблема незнання слів вирішується просто - заздалегідь роздруковуються слова і роздаються гостям

  • стоп-кадр - гарний вступ для сюрпризу нареченим. У визначений момент, по сигналу головного мобера - в нашому випадку - ведучого, всі гості завмирають. А потім оживають знову і починають танцювати. Або ж на тлі гостей-фігур з'являється сюрприз для молодят від друзів і рідних - починається виступ музичного колективу, вноситься оригінальний подарунок

  • флешмоб в Інтернеті з приводу весілля. Якщо наречені активні в соціальних мережах і не приховують подій, що відбуваються в їх житті, приємним сюрпризом для них буде онлайн-акція. Всі гості повинні зробити фото з молодятами (або в фотозоні весілля) і розмістити знімок в соціальних мережах з хештегом свята. Якщо молоді не придумали хештег самостійно, гості самі можуть його скласти з слова "весілля" і прізвища/прізвищ пари

  • ще один гарний варіант - флешмоб з використанням реквізиту. Весела ідея - роздати гостям листки з фотографіями: жінкам - з портретом нареченої, чоловікам - з обличчям нареченого. Ведучий зачитує молодим загальне привітання від всіх гостей, закликаючи присутніх "бути, наприклад, як _Настя_ і _Дмитро_" - любити свою половинку, цінувати і т.п. А кожен з гостей в цей момент прикладає до обличчя фото нареченого і нареченої відповідно

 

Нехай наші ідеї знадобляться, і на вашому весіллі буде дійсно весело усім!

 
02 Серпня 2018

Сподобалась стаття? Поділись з друзями!