Вхід Реєстрація

Організатор весіль: ключ до неповторного та безпечного весільного дня. Поради від Jooble

Кооперація з чесним та відповідальним організатором весілля дозволяє нареченим зекономити багато часу та коштів під час планування святкового дня. Фахівець допомагає з вирішенням усіх завдань від вибору декорацій до бронювання ресторану та пошуку обслуговчого персоналу. У цій статті ми розповімо про головні задачі спеціаліста та дамо декілька корисних порад для просування своїх послуг. До речі, якщо вас цікавить робота організатор весіль, на сайті Jooble пропонується ряд цікавих вакансій.

Обов’язки весільного організатора: з якими задачами допомагає фахівець?

Обсяг роботи спеціалістів відрізняється залежно від потреб клієнтів. У 90% випадків весільні організатори забезпечують повний спектр послуг, що охоплює:

Весільний організатор повинен не тільки вміти винаймати персонал, проводити закупівлі та здійснювати бронювання. Фахівець також має бути в курсі усіх останніх трендів щодо стилю наречених, декорацій, локацій. Перевагою стане наявність знайомств з гарними весільними фотографами, ведучими, діджеями, водіями тощо.

До речі, якщо ви працюєте у сфері організації свят та шукаєте роботу, зараз активно пропонуються робота водій на Jooble. Перелік пропозицій для кандидатів оновлюється щодня.

Важливі риси та навички весільних організаторів: де здобувати необхідні знання?

Щоб розпочати кар’єру та знайти роботу весільним організатором освіта не є потрібною. Достатньо закінчити курси з планування свят, щоб розуміти основні етапи та особливості взаємодії з різними типами клієнтів та підрядників.

Ключовими рисами характеру для спеціалістів є:

Зазвичай агенції, які працюють з нареченими, вимагають від фахівців досвід роботи не менше 2 років. Його можна здобути, якщо вибрати вакансію асистентом організатора весіль та паралельно допомагати з підготовкою до заходів родичам, друзям або знайомим. 

5 порад Jooble для організаторів весіль: пошук клієнтів, комунікація та просування своїх послуг

Разом з експертами компанії Jooble ми зібрали декілька корисних порад, які полегшать вам роботу та допоможуть швидше знаходити нові замовлення. 

№1. Розвивайте соціальні мережі

Переважна більшість сучасних пар, які розпочинають планування весілля, спершу шукають організаторів через Instagram, TikTok та Facebook. Саме тому важливо завжди підтримувати активність на своїх професійних сторінках. 

Щоб демонструвати свою експертність та зацікавлювати потенційних клієнтів, можна публікувати контент такого типу:

Зважайте на те, що аудиторії подобається інтерактив, тому проводьте опитування в Stories, відповідайте на питання підписників та запитуйте їхню думку стосовно того чи іншого питання.

№2. Працюйте над своїми soft-skills

Для організаторів весіль навички ефективної комунікації, активного слухання, адаптивності, уважності до деталей та мультизадачності є ключовими для успішної професійної діяльності. Розвивати кожну з цих здібностей можна читаючи спеціальну літературу, відвідуючи тренінги та вебінари.

№3. Розвивайте мережу професійних зв’язків

Весільні організатори майже завжди займаються пошуком таких спеціалістів, як стилісти, фотографи, хореографи, флористи, ведучі тощо. Процес роботи стане легшим, якщо ви матимете базу з таких спеціалістів. Створіть в Excel або Google Таблицях аркуші з категоріями фахівців, поміч яких буде необхідною при плануванні та проведенні заходу. 

Під кожною спеціальністю потрібно зібрати щонайменше 10-20 професіоналів з посиланнями на їхні соцмережі, портфоліо та контактними даними. Такий підхід при непередбачуваних ситуаціях дозволить швидко знайти заміну фахівцям.

№4. Складайте чек-лісти для наречених

День самого весілля є надзвичайно важливим та відповідальним для кожної пари. У великому потоці справ дуже легко про щось забути, тому за тиждень до заходу складіть для чек-лісти наречених. Він повинен містити пункти з речами, які необхідно взяти з собою, справи, дзвінки та зустрічі, про які треба пам’ятати за декілька годин до свята.

№5. Завжди залишайтеся на зв’язку з парою

Нареченим буде комфортно працювати з вами тільки тоді, коли вони будуть відчувати вашу підтримку та зацікавленість в успішному проведенні заходу на кожному етапі його організації. Завжди вчасно відповідайте на повідомлення, щодня інформуйте клієнтів про виконані задачі та ведіть онлайн-звітність з витратами через Google Таблиці або Документи. 

Кількість переглядів: 117
Дата редагування: 2024-03-31

Сподобалась стаття? Поділись з друзями!

Схожі статті

Цей сайт використовує cookies. Ви можете змінити налаштування cookies у своєму браузері. Дізнатись більше

Я погоджуюсь