Вхід Реєстрація

MartinA’S Agency

Агенції

Наші послуги Організація та Координація весілля. Ми вважаємо що у кожної організації має бути душа - тому у нас немає шаблонів і кожне свято ми готуємо індивідуально. MartinA'S - це не тільки професійні помічники молодят, але й дружня підтримка. Давайте творити казку разом)

  • Портфоліо
  • Відгуки
  • Прайс лист
Вибачте коментарів ще немає, але ви можете бути першим

пакет "Організація весілля" - Вартість: 13 000 грн             

-Ціна залишається не зімінна в незалежності від обсягу весілля та кількості гостей 

-Послуга "Організація весілля" включає в себе Координацію.       

-Організація весілля - це весілля під ключ! Все продумано до дрібниці.

Від Вас уява та бажання, від нас втілення в реальність.

Що включає в себе послуга Організація весілля?   

*Створення концепції та стилю весілля   

* Раціональний розподіл весільного бюджету 

* Підбір ресторану/площадки   

* Підбір та зустріч з підрядниками (фотограф, відеограф, ведучий, музиканти,

церемонімейстер, кондитер, декоратор, флорист, хореограф, адміністрація

ресторану, кейтерінг тощо )   

* Забезпечення звукового та світлового обладнання       

* Замовлення весільної поліграфії та дрібної фурнітури   

* Організація виїздної церемонії   

* Пошук трансферу для наречених та гостей   

* Організація розважальної програми      

* Ведення документації ( кошторис, договори з підрядниками, таймінг план ) 

* Вирішення усіх організаційних питань 

 

Наша робота ніколи не обмежується конкретними пунктами, ми завжди робимо  

більше, ніж від нас вимагають.

Нам довіряють. Всю організацію ви будете мати під контролем, усі витрати,   

переписки, зустрічі ви матимете змогу контролювати

У нас немає шаблонів щодо організації весілля, ми завжди працюємо індивідуально 

з кожною парою.

пакет " Координація весілля" - вартість 6000 грн 

-Це чітко спланований таймінг план, який розписаний похвилинно для ідеального

контролю усього дня.   

-Це робота від ранку до кінця весілля (кінець весілля мається на увазі  виклик               

підрядників для здійснення демонтажу техніки та декору)     

-Це професійний контроль усього, що відбувається  в день весілля       

- Це Ваш спокій і впевненість

Детальніше, що входить у вартість послуги :

*Вирішення форс мажорних оставин 

*Розрахунок з підрядниками   

*Беремо на себе обовязки комунікації з усіх питань стосовно організації з підрядниками

(тобто Вас ніхто не турбує з моменту підписання з нами угоди) 

*Узгодження зовнішнього вигляду підрядників   

 *Контроль своєчасного приїзду підрядників   

*Контроль своєчасного технічного підключення     

*Забезпечимо правильне зберігання Ваших подарунків, квітів, грошей 

*Зустріч та розсадка гостей   

*Контроль розходу алкоголю та вчасна видача страв   

*Контроль чистоти майданчика та санвузлів   

*Виклик таксі для гостей   

*Пакування реквізиту та особистих речей наречених 

Ми на звязку 24/7 

Поради, підтримка і спокій на весіллі для Вас та Ваших батьків - від нас 

Бути щасливими і насолоджуватись найщасливішим днем - від вас.

 

 

Цей сайт використовує cookies. Ви можете змінити налаштування cookies у своєму браузері. Дізнатись більше

Я погоджуюсь