Організація весілля: чи потрібен вам весільний координатор

Організація весілля - трудомісткий, довгий, але неймовірно цікавий процес. Для багатьох пар пошук фахівців, послуг, декору, солодощів стає справжньою пригодою, і вони абсолютно свідомо відмовляються від рішення винаймати агентство, яке робить "весілля під ключ". Але проведення весілля - це інше. Чи готові ви, наречені, займатися організаційними питаннями в день святкування? Або пожертвувати спокоєм батьків і близької подруги, доручивши їм контроль за виконавцями і перевірку готовності всіх локацій свята? Якщо ні, цей матеріал допоможе вам зрозуміти, навіщо потрібні послуги весільного координатора, як працює команда розпорядників і які сильні сторони таких фахівців!

Весільний координатор: хто це

Координатор на весіллі - це своєрідний менеджер, відповідальна особа, яка організовує і контролює всі процеси в святковий день. Весільний координатор відрізняється від розпорядника, який і організовує, і координує захід, а також від весільного організатора (агентства), який домовляється з виконавцями, допомагає вибирати сукню і костюм, локацію, готує декор і флористику.

весільний координатор це

Координатор весілля - це друг, порадник, професіонал, який простежить за тим, щоб банкет було організовано згідно з домовленостями, алкоголь і їжа подавалися вчасно та згідно з обумовленим меню. Координатор допомагає гостям у вирішенні їхніх проблем, підкаже, як зорієнтуватися на локації, контролює надання послуг весільних фахівців, а іноді навіть регулює фінансові питання: зберігає подарунки молодих і розплачується з підрядниками.

Також в обов'язки координатора входить розробка таймінгу дня весілля і логістика (транспортні питання - машина для молодих, автобус або автомобілі для гостей).

Послуги весільного координатора: коли працює команда

З невеликим весіллям до 50 запрошених може впоратися і один координатор весіль. Але для масових урочистостей зі складною програмою не буде зайвою команда координаторів. У кожного члена такої команди свої обов'язки і зона відповідальності. Координатори поділяються:

  • за локаціями свята - кожен відповідає за свою (банкетний зал, лаунж зона, рецепція або зустріч гостей, танцювальний майданчик і розваги)

  • за етапами торжества - організація ранку наречених, церемонія в РАГСі, вінчання, фуршет, банкет, фотопрогулянка, шоу-програма і т.п.

  • за професійним навичкам - один працює з парою, інший з гостями, третій займається декором, четвертий підрядниками і т.д.

весільний координатор обов'язки

Поговоримо детальніше про обов'язки весільного координатора в команді.

Координатор оформлення

Цей фахівець в команді менеджерів весільного дня проконтролює готовність всіх локацій заходу до свята. Координатор-оформлювач спеціалізується на декорі, флористиці, простежить за сервіровкою столу. Такий професіонал є незамінним в день весілля, так як є завдання по декору, які не можна виконати наперед. Наприклад, скласти композиції на столи гостей зі свіжих квітів.

Координатор банкету

Попри активний розвиток готельно-ресторанного бізнесу в Україні, як і раніше, залишається багато питань до сервісу - до його рівня і до тих, хто його надає. Банкетний координатор - дуже важливий член команди, який простежить за роботою кухні і офіціантів, гарантує своєчасний винос страв, подачу напоїв, винос торта і т.п.

Координатор пари і гостей

Спеціаліст по роботі з людськими ресурсами відповідає за психологічну підтримку молодих, допомогу в зборах і пересуванні, а також піклується про комфорт гостей. Якщо захід дуже масштабний, то для виконання цих обов'язків потрібні дві людини: одна буде допомагати нареченим, інша - займатиметься питаннями запрошених (поселення, пересування між локаціями, особисті прохання і т.д.)

координатор на весіллі

Головний координатор

Він же розпорядник на весіллі, а часто і організатор заходу. Він модерує роботу команди менеджерів свята, а також стежить за головним - виконанням зобов'язань підрядниками. Дотримання порядку, злагодженість, контроль за таймінгом - всі ці функції в його владі.

Організація свят: чому координатор впорається краще за маму

Ідеальне проведення весілля без задіяння досвідчених помічників рідко кому вдається. До того ж, обтяжуючи близьких і рідних організаційними клопотами, ви позбавляєте їх можливості насолоджуватися святом і запам'ятати його в найменших подробицях.

Координатор весіль має низку сильних якостей і корисних навичок, які переконають вас в необхідності послуг такого професіонала:

  • вміє знаходити спільну мову з будь-якими людьми, і, як наслідок, завжди зможе домовитися;

  • має досвід організації свят і проведення заходів;

  • особисто знає багатьох підрядників, може порадити, до кого слід звертатися, а від кого чекати неприємностей;

  • розбирається в святковому меню, може порадити, яку кількість страв вибрати, від яких продуктів відмовитися, скільки алкоголю необхідно, якого саме;

весільний організатор

  • знає скільки часу займає той чи інший етап свята, а значить може скласти грамотний таймінг;

  • має досвід складання логістики заходів;

  • контактує з підрядниками, контролює виконання зобов'язань;

  • готує запасний план на випадок, якщо щось йде не так: має номери фахівців, які можуть підстрахувати (запасний фотограф, оператор, ведучий), продумує наперед форс-мажори і швидкий вихід з критичних ситуацій.

Пам'ятайте: свято може бути бездоганним, якщо воно - в надійних руках!

Вибрати весільного координатора в своєму місті ви можете, використовуючи каталог професіоналів Hot Wedding!

Фото: Pinterest

 
Кількість переглядів: 137
Дата редагування: 2019-07-05

Сподобалась стаття? Поділись з друзями!

Схожі статті
Нові статті
Як створити хештег на весілля: приклади та поради

Тестовий текстовий текст

Весільний букет для осінньої нареченої

Тестовий текстовий текст

Цей сайт використовує cookies. Ви можете змінити налаштування cookies у своєму браузері. Дізнатись більше

Я погоджуюсь