Весілля для двох в Європі і США - явище не рідкісне. Думаємо, що в зв'язку з карантином і ситуацією в світі, такий формат святкування стане справжнім мейнстрімом на найближчі роки. Але весілля без гостей - це не тільки спосіб дистанціюватися і відсвяткувати довгоочікуваний день без ризику для здоров'я рідних та друзів, а й відповідь на питання, як заощадити на весіллі. Істотно скоротивши бюджет за рахунок відсутності банкету, закохані можуть витратити більше грошей на гарні вбрання, вишуканий декор, професійні послуги відео- та фотозйомки. А ще - влаштувати собі справді незабутню пригоду, вирушивши за кордон!
Весілля на двох: план організації по пунктах
Альтернатив класичному святкуванню з сотнею гостей існує безліч - це і камерне весілля, і вечірка, і весілля на двох! Саме про організацію торжества в форматі без гостей ми розповімо докладніше в цій статті.
-
насамперед, вирішіть, де проведете свій важливий день - в своєму рідному місті, іншому місті України чи за кордоном. Звісно, церемонія розпису відбудеться вдома, а ось святкова вечерю, фотосесію і відеозйомку можна провести де завгодно!
-
подумайте, чи спроможні ви організувати все самостійно. Багато весільних агенцій з задоволенням приймуть виклик з планування незвичайного весілля для двох і допоможуть підготувати стильний декор, флористику, образи, забронювати номер в готелі і столик в ресторані - як в рідних місцях, так і в будь-якому іншому місті.
-
виберіть стиль свята. Якщо вже ви вирішили обійтися без гостей, але не бажаєте обмежуватися розписом, виберіть стиль або тему і постарайтеся витримати в цій концепції все - від образів до декору.
-
підберіть кращі локації для свята і зйомки. На цьому етапі підготовки практичними порадами вам допоможуть фотограф і відеооператор. Якщо ви збираєтеся відзначити свято в Європі, можете звернутися до тих фахівців, які мають досвід організації зйомки в інших країнах. Так ви дізнаєтеся більше про правила, заборони, розцінки (якщо це не громадські місця).
-
приділіть максимум уваги розробці концепції декору і флористики. Тематичне весілля для двох - це свято деталей. І повірте, кожна з них не залишиться непоміченою під пильним прицілом об'єктива. Вам знадобляться букет і бутоньєрка, фотозона, гарні прикраса і стильна сервіровка столу для імпровізованого банкету на двох. До речі, для фотозони і вечері варто вибрати максимально нестандартну святкову локацію - наприклад, пляж.
-
подбайте про документи, гроші, зв'язок - знову ж таки, якщо свято буде проходити в чужому місті або країні, вам необхідно збиратися не тільки на найважливіше свято в житті, але і в подорож. Простежте за наявністю паспортів, візи (якщо вона необхідна), станом банківських карток, наявністю сім-карт, роумінгу, Інтернету для комунікації з підрядниками поза Україною.
Як можна зрозуміти, весілля удвох без гостей - це теж захід, що вимагає підготовки і контролю. Пропонуємо розглянути важливі моменти більш детально і почерпнути з матеріалу круті ідеї весілля для двох!
Організація весілля для двох: найважливіші деталі
Весілля без гостей - свято закоханих, яке вони влаштовують самі для себе. Насолоджуватися моментом - головний девіз цього заходу, але неможливо не думати про майбутнє, в тому числі, про спогади, які будуть зігрівати і тішити в будь-яку щасливу і скрутну хвилину! Щоб все, що відбувається з вами було відображене якнайкраще, вкотре хочемо звернути вашу увагу на цінність деталей.
Тематичне весілля для двох: образи наречених
Вітаємо, обраний вами формат торжества дає повну свободу в підборі вбрань! Вам не потрібно дотримуватись рекомендацій рідних і друзів: вибирайте той стиль, фасон, колір, про який завжди мріяли!
Передчуваючи зйомку в незвичайних і цікавих місцях, вибирайте стильні, нестандартні і в той же час зручні вбрання. Нареченій варто звернути увагу на образ в стилі бохо або рустик: пишну і важку спідницю сповна компенсує оригінальна тканина, мережива, рукава, декольте.
на фото - Lihi Hod Fall 2020 collection
Приділіть увагу аксесуарам: великі сережки, браслети, окуляри і капелюхи можна зняти і знову надіти, коли це цікаво і доречно.
Наречений також може вибирати костюм на свій смак, але, звісно, в тому ж стилі, що і наречена. Гармонія в образах - основа хороших знімків. Не варто боятися проявляти індивідуальність. Незвичайний колір костюма, відмова від традиційного піджака, головний убір - якщо вам це пасує, сміливо втілюйте ідею в життя!
Весілля за кордоном на двох: ідеї образів другого дня
Свято без гостей дає можливість розтягнути задоволення і другий день незвичайного заходу присвятити цікавій, неформальній фотозйомці. Якщо ви хочете, щоб отримані фото були різноманітними, вам обов'язково варто продумати нові образи.
Це може бути друга весільна сукня або стильний брючний костюм нареченої, вечірня сукня (для зйомки в місті, музеї, театрі), купальник, літнє плаття (для зйомки на пляжі, у воді).
Нареченому теж варто змінити стиль. Якщо в перший день він надасть перевагу класиці, то в другий можна сміливо слідувати канонам кежуал стилю. Штани, сорочка, при бажанні - жилет, підтяжки, яскравий метелик - відповідно до загально обраного стилю і тематики майбутньої фотосесії.
Весільна флористика
Якщо ви не плануєте поєднувати свято і подорож, цей пункт варто реалізувати максимально гарно! Виберіть незвичайну композицію з екзотичними рослинами, підібравши оригінальну форму букета. Також вам знадобиться бутоньєрка, квіти можуть прикрасити святкову локацію, стати основним матеріалом для створення фотозони і, за сумісництвом, арки для церемонії.
Якщо ви все ж готуєтеся до торжества в іншій країні, то замовити букет можна заздалегідь - онлайн, в тому місті, куди ви вирушаєте. Інший варіант - придбати квіти на місці. Причому, це може бути простий букет, але краса локацій і ваші щасливі обличчя компенсують це сповна!
Декор фотозони
Тематичне весілля для двох - прекрасний привід створити вишукану і незвичайну фотозону на природі! Виберіть неординарне місце - на березі моря, в лісі, на даху, в саду - і придумайте оригінальну концепцію. Можливо, це буде фотозона у вигляді книги, вігвама або втілення вашої улюбленої казкової історії!
Декор столу для вечері
Нехай на вашому святі і не буде масштабного банкету, але ось романтична вечеря точно має відбутися! Постарайтеся зробити все ідеально: підберіть гарний посуд і келихи, придумайте цікаву декоративну композицію, яка заповнить простір на столі!
Саму вечерю можна замовити в будь-якому ресторані, скористатися послугами доставки їжі. Якщо ви святкуєте в чужій країні, не потрібно шукати специфічну локацію: просто дозвольте собі повечеряти в найкрасивішому, на ваш погляд, чи найбільш відомому і рекомендованому ресторані міста!
Поліграфія
Хтось скаже: навіщо нам потрібна весільна поліграфія, якщо у нас не буде гостей? Логічно, але не вірно. Поліграфія - каліграфічно написані клятви, запрошення (нехай тільки для двох), меню - все це елементи стильного і концептуального декору вашого нестандартного заходу, а ще - важливі і безцінні спогади.
І якщо вже на те пішло, швидше за все, після своєї романтичної пригоди удвох, ви все одно вирішите влаштувати сімейну вечерю для найближчих. Для неї теж можна створити симпатичні запрошення!
Весільний торт для закоханих
Не варто відмовляти собі у весільному торті! Звичайно, це буде щось мініатюрне, але в той же час - смачне і незвичайне! Торт - це символ, декор та джерело задоволення. Виберіть незвичайний смак і оформлення: нехай це солодке вам неодмінно запам'ятається. Наймодніші ідеї можна підглянути в нашій спеціальній статті.
Весілля удвох без гостей: фотосесія
Є багато ідей, як провести важливий день удвох. Можна поїхати в подорож, зробити стрибок з парашутом, скромно розписатися в РАГСі. Але ми все ж вважаємо, що свято без запрошених неодмінно має стати справжньою пригодою, яку потрібно встигнути відзняти. Ми навмисне пишемо про фотосесію наприкінці, щоб ви врахували рекомендації щодо образів і декору, і створили дійсно розкішні декорації для зйомки!
Нехай в основу ляже прогулянка незвіданими або рідними місцями (використовуйте наш гід по кращих локаціях для фотосесії в Києві), катання на конях або крутому автомобілі, сходження на гору або купання в морі! Будьте оригінальні у виборі місць, і результат вас здивує!
Свято на двох - це не вимушена міра, це ще один спосіб насолодитися доленосним моментом і запам'ятати його в найменших подробицях!